معرفی سایت های شخصی عکاسان

معرفی سایت های عکاسان معروف جهان در شاخه های مختلف

معرفی سایت های شخصی عکاسان

معرفی سایت های عکاسان معروف جهان در شاخه های مختلف

سلام،
تیم ما قصد دارد در این وب به معرفی سایت های عکاسان معروف ایران و جهان در شاخه های مختلف بپردازد.
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

جیمز نچوی James Nachtwey

جیمز نچوی James Nachtwey


http://www.jamesnachtwey.com/







جیمز نچوی عکاس مشهور جنگ  در جایی گفته است:

«من از چیزهایی که از قواعد آکادمی عکاسی می دانم در خدمت به مردم استفاده می کنم. من به روش رایج عکاسی نمی کنم، سعی نمی کنم در مورد عکاسی بیانیه ای بدهم، سعی نمی کنم از عکاسی برای اظهارنظر از اتفاقات جهان استفاده کنم، من اثر هنری که نمود خود پسندی(خود شیفتگی) من باشد، نمی خواهم.»

تمام صفحات وب سایت این عکاس جنگ، به رنگ خاکستری است و بسیار ساده و صریح طراحی شده است.

صفحه اولیه یا همان Home با یک جمله از زبان خود عکاس است که درباره عکاسی و جهانبینی جنگ صحبت کرده در قسمت بالا سمت راست لوگوی عکاس درج شده و در پایین سمت راست صفحه آرشیو عکس های جنگ قابل مشاهده است.

سوریه، فلسطین، سودان، بوسنی، افغانستان و ... نام کشورهایی است که به طور جداگانه با کلیک بر روی نام آنها می توانید وارد آرشیو شوید و عکس ها را ببنید.

عکس هایی از صفحه وب سایت شخصی این عکاس:













موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
baran benyassin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی