معرفی سایت های شخصی عکاسان

معرفی سایت های عکاسان معروف جهان در شاخه های مختلف

معرفی سایت های شخصی عکاسان

معرفی سایت های عکاسان معروف جهان در شاخه های مختلف

سلام،
تیم ما قصد دارد در این وب به معرفی سایت های عکاسان معروف ایران و جهان در شاخه های مختلف بپردازد.
بایگانی
طبقه بندی موضوعی
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ب.ظ

عباس عطار Abbas Attar

عباس عطار-Abbas Attar


http://abbas.site/fa.html



متولد ۱۳۲۳ در خاش، دانش آموخته رشته مطبوعات و ارتباطات در انگلستان، عکاس ایرانی است. عباس را عکاس عکاسان نامیده‌اند. عکس‌های عباس، که از ۱۹۸۰ از اعضای «مگنوم»، معتبرترین آژانس عکاسی جهان بوده، در هزاران  مجله در سراسر دنیا به چاپ رسیده‌اند. عکس‌های او از جنگ ایرلند شمالی در اواخر سال‌های دهه ۱۹۶۰، عکس‌های او از پشت صحنه مسابقه معروف «غرش در جنگل»میان محمد‌علی کلی و جورج فورمن در سال ۱۹۷۴، پژوهش‌های او در باب اسلام و مسیحیت، و نیز عکس‌های او از مبارزات ضد آپارتاید در آفریقای جنوبی از زمره مشهورترین و تحسین برانگیزترین عکس‌های قرن بیستم محسوب می‌شوند.

با این حال، عکس‌های عباس از ایرانِ دوران انقلاب به نوعی، فراسوی کارهای دیگر او قرار می‌گیرند. عباس ایرانی است. پدر او بهایی بوده و در سال‌های دهه ۱۹۵۰، برای تأسیس یک جامعه بهاییِ محلی به الجزیره مهاجرت می‌کند. عباس بهایی نیست و می‌گوید «رابطه‌ای حرفه‌ای با خداوند دارد. هیچ‌کدام در کار همدیگر دخالت نمی‌کنیم.» عباس تا ۱۹۷۰ به ایران برنگشت. این تنها چیزی است که از زندگی شخصی او می‌دانیم؛ همین و بس. او تنها از ما می‌خواهد عکس‌هایش را ببینیم، و تنهایش بگذاریم. حتی نمی‌خواهد نام خانوداگی‌‌اش را صدا بزنیم، همان «عباس» کافی است.

-    صفحه ی نخستین سایت این هنرمند، عباس و انقلاب را در بر گرفته، آثار این هنرمند که در زمان انقلاب عکس برداری شده است بخشی اصلی سایت را پوشش می دهد، منوی سمت چپ ما را به قسمت های دیگر سایت هدایت می کند.








در ادامه تعدادی از  عکس های عباس عطار را می بینید:














موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
baran benyassin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی